Järjehoidjad

Kõneleja: Skibidi Dop Jah

Mäng Speakerman: Skibidi Dop Yes

Kõneleja: Skibidi Dop Jah

Speakerman: Skibidi Dop Yes

Täna käib ühes megalinnas taas lahing Skibidi tualettide ja agentide vahel. Mõned koletised taandusid kaugematesse kvartalitesse ja üks kõnelejatest otsustas neile järele minna, sest kui neil lubataks lahkuda, suudaksid nad muuta inimestest endasarnased ja nende armee suureneks. Tänavatel on varustuse ja inimeste suure kontsentratsiooni tõttu äärmiselt ebamugav liikuda, mistõttu otsustas meie kangelane kasutada otseteed ja kõndida läbi hoonete kohal olevate torude. See on äärmiselt raske ülesanne ja ta ei keeldu teie abist mängus Speakerman: Skibidi Dop Jah. Selle tee läbib torusid, mis asuvad üksteisest teatud kaugusel. Te ei saa üle hüpata, kuna on lihtne kaotada tasakaal ja kukkuda suurelt kõrguselt alla. Peate kasutama spetsiaalset pulka, mida saab soovitud suuruseni pikendada. See tuleb torude vahele visata ja mööda seda improviseeritud silda liigutada. Siin vajate äärmiselt täpset arvutust, sest kui selle pikkus osutub ebapiisavaks, kukub teie kõneleja. Sama juhtub ka siis, kui teete selle liiga pikaks – see võib minna aluse servast kaugemale ja teie tegelast ootab taas kurb saatus. Olge mängus ettevaatlik Speakerman: Skibidi Dop Jah.

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more