Star Wars: Knights of Old Republic

Alternatiivsed nimed: Star Wars: Knights of Old Republic

Protsessor: Pentium III / Athlon 1 GHz

RAM: 128 MB

Video: 32 MB

Disk Space: 3. 7 GB

Star Wars: Knights of Old Republic - arvuti rollimäng, mis toimub universumis saaga "Star Wars". Mängus olete läbi suurepärane võimalus läbida tuttav planeetide koguda oma lightsaber ja lahendada mitmeid mõistatusi paljastada krunt ja mitte üks, et saada tõeline Jedi Knight.

Plot

Mäng Knights of vana Vabariik, lühendatult Kotor on seatud 4000 tuhat aastat enne kirjeldatud sündmused filme. Alguses mängu leiad ennast laeval nimega "Spire Endara" all tulv rünnakute Sith laevastiku lähedal planeedi Taris. Sinu iseloom - üks piloodid laeva, mis koos ellujäänud võistkonna liikmed planeedile pinna päästeüksuse. Esimene ülesanne noor piloot Star Wars Kotor on leida oma komandöri laevakapteni Jedi Bastila Shan. Kas jahtima Bastila ja Sith jõud, sest see on unikaalne võime võidelda meditatsioon, mis sageli aidanud ohjeldada rünnakut väed mässuliste. Kogu aasta on tegutsemiseks Bastille, alates hetkest, kui ta püüdis haarata Dark Lord of the Sith Darth Revan, kuid ootamatu sündmuste käiguga ja reetmine Sith praktikant Darth Malak ärritunud kõik plaanid Jedi, Sithi lord ja äsja ilmunud võimu haaranud ja hakkas tegutsemiseks ratsu . Teie sama lugu Star Wars: Knights of Old Republic algab päästmine Jedi vaenlase sõdurid ja võtab oma esimese õppetunni tema uus õpetaja.

Märgiklassid

Kui loote oma iseloomu Knights of Old Republic, saate valida ühe kolmest arengu valdkondades oma eripära, võidelda ja rahulik võimalusi. Esialgu saab teha oma valiku vahel sõdur, poksija palju elujõudu, kaabakas, nõrk iseloom, mis keskendub varjatud liikumise ja streik on kaval või luuraja, noorteklassis kahe eelmised. Mis areng krunt Star Wars Kotor, sõltuvalt tee valida, oma iseloomu saab Jedi või Sith, ja siin jälle teie ees on valik kolme valdkonna arengu - sõdalane, konsulile või eestkostja. Warrior - kontakt võitleja, mis on spetsialiseerunud käitlemise lightsaber kasvanud füüsilist jõudu, kuid mitte nii tugev jõud. Konsul - analoog mustkunstnik mäng, põhirõhk kutseoskuste et võitlus tehnikaid kasutades Force. Sentinel - universal soldier, sama hästi wielding lightsaber ja Force.

Võimsus

Analoog tavaline magic ilm Kotor on võim, erilisi oskusi saadaval teatud punkti mäng, nii tume ja hele võitlejad. Iga oskus on üks kolmest ruumides - valgus, tume või neutraalne. Mängija ei ole piiranguid ja ta saab õppida, kõik oskused, kui ainult neil on piisavalt kogemusi punkte, mis on esitatud, et saada uus tase. Võite kasutada kõiki oskusi, kuid esindajad valguse poolel kulutama palju punkte kasutamise tume jõud oskusi ja vastupidi, Sith Jedi oskuste antakse üle oma tume.

 

Kõik parimaid mänge võrgus. Heroes Žanrid Sildid