Magic alati tõmbab salapära ja vahekontole. Olles kõrgel taevas, sa pead võitlema tumedad jõud musta maagiat. Teie maag on uskumatu jõud kolmest osast - vesi, maa, tuli. Seda saab kasutada mis tahes nende mängus 3 2 1 Spell võrdselt, kuid ainult sõltub valik sellest, kuidas see mõjutab vastast. Teie vaenlane on ka võime kasutada tule ja vee, jõudu maa, kuid siis läheb, et aidata otsa. Sa näed ette, mida sa peaksid kartma, ja on ainult paar sekundit, et mõelda, kuidas võita vaenlane. See on lihtne ette kujutada, et vesi saab täita tule ja vee on lihtne vallutada maad. Kui saate kiiresti navigeerida ja valida igavene võim, siis rikkuda korralik tervise vastane. Alguses mäng teil on valida raskusaste. See on teie õigus otsustada, mida oma aju on võimeline. Kas valid kiire mõtlemine enne. Või see võib olla väärt natuke tava kergem tase, mis on rohkem aega. Mäng 3 2 1 loits toob sind maailma maagiat, lihtne, kus ainult võlukeppi saab võidelda vaenlase. Selles maailmas maagia saab kaasa, hävitades kurja võlurid kasutades oma luure. Hoidke silm peal tervist oma nõustaja, mis on märgitud eespool peas punane triip. Igast sai streigi indikaator väheneb ja teie ülesanne mängus 3 2 1 loits hävitada vaenlase maa. Need mages võib nimetada loomulik, sest nad vallutada maa element, ja sa oled nendega, saad neid unikaalseid kogemusi - juhtida lõõskav tuleleek voolu sinine vesi või maa. Aga nad on ohtlikud ja juhtida igaüks neist peab teil olema jõudu ja usku oma tegude või element võib näidata ennast kapten oma positsiooni ja saadab oma hagi teid ja teie kangelane. Kui sul ei ole aega, et valida element võitluses õigel ajal, oma iseloomu kaotab tervise ja ei saa enam kahjustada mõni salakaval mustkunstnik. Nii ei kao valik, vaid pigem vastu otsuse, mis saadab vaenlase surmava relva maa, tule või veega. Igal juhul on see erinev element, kuid on suunatud head tööd valge maagia abi võitluses tumedate jõududega.