Olav - Viking sõdalane, ta oli pidevalt kaasatud lahingu, tema elu toimus lahinguväljal. Kui tema kuningriiki tuli vastupidav ja kestev rahu, kangelane tunda tarbetu ja omanikuta. Samuti kui viipab mõõk, see ei saa midagi teha, nii vapper sõdalane otsustasin minna reisile seiklusi otsima, ja lähete mängu pärast Olaf Jumper ja aidata kangelane keerulistes olukordades. Enne Olaf tuli uudis, et lihtsalt ümber nurga väikeses külas on pidevalt avatud rünnaku röövlid. Kiiresti abi saada ja õnnetu kangelane otsustas lühendada tee ja minna otse läbi mägede. See saab olema raske üleminek, kuna sirge tee, ja isegi suusarajad läbi mägede ei eksisteeri. Tähtede mängu Olaf Jumper pead pidevalt hüpata, ületades lai ja kitsas Kuru. Hoidke silm peal skaala näidud üle pea kangelane, kui see on pikem, enam hüpata. Püüa mitte miss, mitte Viking kihutas kuristikku, ja sa ei ole kõrvale kaldunud mängu. Püüdke skoor maksimum punkte, kuid selleks pead minema kaugele. Platvormid on juba, ja nende vaheline kaugus on pidevas muutumises. Mäng Olaf Jumper teil vaja head silma, silm ei ole lihtne ära arvata ja arvutada kaugus, proovida.