Muusika võib meid aidata ka kõige keerulisemates olukordades, näiteks olukorras, kuhu sattus mängu Zigzag kangelane. Väike pall transporditi üsna süngesse kolmemõõtmelisse maailma. Ümberringi on ainult tühjus ja ainult dünaamiline muusika ei lase kangelasel meeleheitesse langeda. Kangelane tahab sellest asukohast välja pääseda, kuid pole palju võimalusi, kuidas seda teha, sest ta on väikesel saarel keset tühja ruumi. Niipea, kui hakkate liikuma, hakkab muusika mängima ja teie ees hakkab ekraanil lahti rulluma tee, mis rippub kuristiku kohal. Sellel on palju järske pöördeid ja see läheb kaugusesse. Teie pall veereb seda mööda järk-järgult kiirust suurendades. Kui ta läheneb pöördele, peate liikumise suuna määramiseks klõpsama hiirega ekraanil või kasutama vastavaid nooli klaviatuuril. Siis teeb pall pöörde ja jätkab oma teed tervena ja turvaliselt. Kui teil pole aega seda teha, kukub pall kuristikku, muusika lõpeb vale noodiga ja te kaotate vooru. Selle vältimiseks keskenduge meloodia seatud rütmile ja olge protsessile äärmiselt keskendunud. Sel juhul saate ülesande hõlpsalt täita ja aidata pallil siksakimängus oma teed minna.