Uues põnevas mängus Jumpers 3d läheme Stickmani maailma. Täna astub meie tegelane kooli käsikäes võitlemiseks. Selleks peab ta sooritama rea u200bu200beksameid. Aitate mõnel katsel oma kangelast. Teie ees kuvatakse ekraanile mänguväli, mis on täielikult veega kaetud. Keskuses asub väike saaremaa. Selle ümber paigaldatakse mitmesugused kivisambad. Teie kangelane seisab ühel neist. Kõiki veerge eraldab teatud vahemaa. Saare keskel asuvad erinevad mehaanilised püünised. Signaalina hakkavad nad kõik tegutsema. Peate ekraani tähelepanelikult vaatama. Niipea kui teie kangelane on ohus, peab hiirega ekraanil klõpsamine teda panema hüppama. Seega ei lase te kangelasel lõksu langeda ja paneb ta hüppama ühest veerust teise.