Piirkond, kus meie tegelased elavad mängus Swing Goblin, pole linn ega isegi küla, vaid läbitungimatud metsad ja mäekurud. Ja kõik sellepärast, et teie kontrollitud kangelased on goblinid, vampiirid ja muud koletised. Nad elavad inimestest kaugel ja kohtades, kus ükski elus hing ei saa läbi. Siin pole ühtegi teed, seega peavad elanikud ise kasutama mitmesuguseid liikumisviise ja üks neist on köiega hüppamine. Peate selle üles kiikuma ja naabersaarele hüppama. Kuid kõigepealt peate köie kasvu peatama, nii et see oleks soovitud pikkus. Kui neid on rohkem, lendab koletis kaugemale ja kui see on väiksem kui peaks olema, siis ta ei jõua. Kukkumine on katastroof, kuna allpool on habemenukke, see on langenute kindel surm. Õige tee järgimiseks ja mitte kukkumiseks peab teil olema suurepärane silm.