Maa-alused koopad pole koht jalutamiseks, isegi speleoloogid ei lähe sinna niisama alla, et imetleda stalaktiitide või stalagmiitide ilu. Mängu Cliff Hanger kangelane pole sugugi teadlane ega uurija, vaid lihtsalt see, kellel pole õnne nendest ohtlikest kohtadest leida. Ta tahab siit võimalikult kiiresti välja tulla, kuid tal on selleks väga vähe aega. Skaala hakkab liikuma kohe, kui tegelane teele liigub. Ülesandeks on jõuda helkiva väljapääsuni ja selleks, et olla õigel ajal, valige kõige lühem ja turvalisem tee. Kogutud sinised kristallid, sarnased lumehelvestele, aitavad aega veidi pikendada. Enne edasiliikumist analüüsige teed, võib olla mitu võimalust ja ainult üks toob edu. Kui olete kindel, saatke kangelane ja aidake teda noolte ja tühiku abil. Kui takistus on suur, saab tüüp kinni haarata ja seejärel üles tõmmata.