Traditsioonilised jooksud mänguruumis on jooks, mille käigus tegelased üritavad takistusi vältida või neist üle hüpata, et mitte finišisse kihutades pidurdada. Mängu Cube Rush puhul toimub kõik täpselt vastupidi. Meie jooksja pole mitte ainult kohustatud takistusi vältima, vaid ta peab need koguma, muidu ta finišisse ei jõua. Teele ilmuvad kollased kuubikud, mida ei saa eirata. Iga valminud kuup on kangelase täiendav tugi. Oranžid plokiseinad võivad ette paista ja neid ei saa hüpata, kui tüüp ei seisa oma kogutud klotsidel seina kohal. Kui te ei jäta kuubikuid vahele, võite ohutult ületada kõik seinad. Kokkupandud post peab olema vähemalt takistuse suhtes tasane. Läbige tasemed, ületades suhteliselt lühikesi, kuid rikkalikke vahemaid.