Aarde leidmine on paljude unistus, kuid selleks ei piisa ainult unistustest, peate diivanilt maha tulema, arhiivides tuhnides tolmuseid iidseid dokumente tuhnima, leidma huvipakkuva koha kohta mitmesugust killustatut teavet , kuhu teoreetiliselt võiks peita kuld- ja ehtekirstud. Siis peate kõik kokku panema, koostama plaani ja korraldama ekspeditsiooni, isegi kui olete selle ainus liige. On üsna selge, et aardekütid pole kaugeltki laisad inimesed, väga uudishimulikud ja iseloomult mingisuguse avantürismiga. Tõeline aardekütt peab olema valmis riskima, sest see tegevus võib olla äärmiselt ohtlik. Kõige sagedamini matsid aarded mereröövlid, kuid nad eelistasid vaikseid, mahajäetud kohti, kuhu rahvahulgad ei läinud. Ideaalne koht on kõrbesaar. Seal saate igal ajal purjetada ja oma varjatud aardeid korjata ning on kindel kindlus, et keegi neid ei leia. Antiikajahid eelistavad antiikesemeid tavalistest ehetest. Kui artefakt on valmistatud kullast ja kaunistatud kalliskividega, on see täiendav boonus. Enamasti on sellised esemed peidetud iidsetes templites. Usklikud ei säästnud väärismetalle ja kive austatud jumaluse kaunistamiseks. Mängu Temple Run 2 kangelane läks uuele ekspeditsioonile, teine järjestikku, ja tema tee asus vanas mahajäetud templis, mis asub džungli keskel. Seal peaks meie seikleja esialgse teabe kohaselt olema mitu kuldkujukest ja muud väärtuslikku, mida saab kasumlikult müüa kollektsionääridele. Ta jõudis sinna hõlpsasti ja leidis hoone ise kiiresti üles. Tavaliselt on jahimees väga ettevaatlik, pidades silmas, et templeid kaitsevad alati erinevad kavalad lõksud. Piisab, kui puudutate kogemata mõnda väljaulatuvat tellist või astute kindlale tahvlile, kuna tohutu kivirahn kukub teie peale, peseb selle veega maha või läbistab tosina noolega. Meie esivanematel oli metsik ettekujutus erinevat tüüpi lõksude leiutamisest. Pidage meeles vähemalt kurikuulsat Indiana Jonest, kui palju ta oma otsingutes taluma pidi. Meie ajaloo kangelane Temple Run 2 oli äärmiselt tähelepanelik, kuid komistas ootamatult millegi juurde, mida ta polnud kunagi oodanud - elus aarete valvuriks. See osutus tundmatu liigi tohutuks metsaliseks. Nüüd tormab ta jahimehe järel kõigi nelja käpaga. Ja te aitate põgenikku, kannate tema jalad, hüpates kiiresti üle takistuste, teil on aega pöörata ja ronida kitsastesse tühikutesse. Selleks, et mitte midagi segamini ajada, läbige koolitustase.