Järjehoidjad

Nõid, kummitus ja madu

Mäng The Witch, the Ghost and the Snake

Nõid, kummitus ja madu

The Witch, the Ghost and the Snake

Võõrasse metsa minnes proovige mitte liiga kaugele minna, vastasel juhul võite sattuda olukorda, kuhu sattusid mängu Nõid, kummitus ja madu kangelane. Jalutuskäik viis ta minema ja kui ta ärkas ja vaatas ringi. Ta mõistis, et teda ei ümbritse enam see särav päikesepaisteline ja heatahtlik mets, vaid midagi sünget ja kummalist. Ja see on arusaadav, sest sood pole kaugel. Hakates väljapääsu otsima, läks rändur väikese vana onni juurde. Temast väljus noor tüdruk, kuid kui ta lähenes, sai selgeks, et see on tõeline nõid ja kangelane hakkas kartma. Siiski palub ta endiselt abi ja nõid ei keeldunud, vaid nõudis kõigepealt kolm kärbseseent. See näib olevat lihtne ülesanne, kuid selle täitmiseks peate filmis Nõid, kummitus ja maod suhtlema kummituse ja tohutu maoga.