Skibidee tualettruumidega peetud lahingu ajal sattus Cameraman varitsusele. Laskemoon on tal juba otsa saanud ja arvuliselt on eelis vaenlase poolel, mis tähendab, et temaga ei tasu üritada lahingusse astuda, jääb üle vaid võimalikult kiiresti joosta. Sinu tegelane on kujundatud nii, et mida kiiremini tema aju töötab, seda suurema kiirusega ta areneda suudab. Skibidi tualettruumi matemaatika väljakutses saate teda aidata, lahendades matemaatikaülesandeid. Probleemid ilmuvad teie ette ekraani ülaossa ja alt leiate neli vastusevarianti. Peate kiiresti mõtlema arvutama ja valima selle, mis teie arvates on õige. Kui teie vastus on õige, saab Operaator suurendada lõhet enda ja jälitajate vahel ning vea korral distants väheneb. Vaadake skaalat, see näitab teile, kui palju aega teil on jäänud. Mida kiiremini teete õigeid otsuseid, seda suurema tõenäosusega on teie kangelasel Skibidi tualeti matemaatika väljakutses ellujäämine. See mäng on palju enamat kui lihtsalt ajaviide. See võimaldab teil mitte ainult lõbutseda, vaid treenib ka teie osavust ning õpetab teid ka väga kiiresti loendama. Proovige koguda maksimaalselt punkte ja päästa kangelane.