Klassikaline Hexa Jump ASMR-hüppemäng pakub teile erinevaid puuviljatornide väljakutseid. Teie ülesandeks on need hävitada ja selle missiooni täitmiseks on teil vaja palju osavust ja osavust. Iga tase pakub teile uusi ülesandeid ja neid ei korrata. Teie tegelane ja see on väike pall, asub uskumatult kõrge ehitise ülaosas, kus pole astmeid, redelit ega tõstemehhanismi ja teie kangelane peab olema torni jalamil. Ta saab alla minna ainult siis, kui läbib kõik teel olevad takistused. Sel juhul peate täitma teatud tingimused: peate purustama puuviljakettad teatud koguses või hävitama astmetel olevad koletised, koguma oma vennad jne. Ülesannet täitmata ei liigu te järgmisele tasemele, isegi kui leiate end päris põhjast. Heledate alade hävitamine on üsna lihtne - peate lihtsalt klõpsama kangelasel ja pöörama torni ruumis. Nii tabab see pinda ja nad lendavad laiali. Ettevaatust tumedate aladega, sest need on ülitugevast materjalist ja kui pall neid tabab, läheb see katki ja sa kaotad Hexa Jump ASMR mängus taseme.