Moodsas ja dünaamilises võrgumängus Stack Jump Ball peab mängija aitama hüppaval pallil kõrge vertikaalsamba tipust kontrollitult laskuda. Alguses algab mäng sellega, et teie peategelane, väike pall, asub selle struktuuri ülemises servas. Kesksammast ümbritsevad ümmargused kettakujulised segmendid, mis omakorda on jagatud mitmeks eri värviga värvitud tsooniks. Niipea, kui kõlab stardisignaal, aktiveerub pall kohe ja hakkab tegema pidevaid hüppeid allapoole. Teie põhiülesanne on oskuslikult suunata tema tegevusi, et ta sihikindlalt lõhuks segmente, mis on värvitud ainult teatud värvidega. Lubatud tsoone pidevalt hävitades tagate palli järkjärgulise laskumise konstruktsiooni alusele. Iga kokkupõrge vale värvi segmendiga põhjustab kohese rikke. Ainult pädev kontroll ja täpsus võimaldavad teil edasi liikuda. Kui pall jõuab edukalt maapinnale ja puudutab seda, loetakse praegune tase sooritatuks ja selle saavutuse eest saate Stack Jump Ball mängus kohe teenitud punkte.