Järjehoidjad

Magicka: Wizard Wars

Alternatiivsed nimed: Maagia

Magicka: Wizard Wars - uuendatud dünaamiline MOBA (PVP Arena), kus tegutsete elementide nõidana. Aga esimesed asjad.
Kui soovite mängule siseneda, vajate nii Steam kontot kui ka mängu klienti. Kasuta olemasolevat või Magicka: Wizard Wars registreerimist. Edaspidi leiame Steam käivitajast mängu ja laadime selle alla.

Game Process

Kuna maagia mäng on moba žanris, siis peate võitlema teiste nagu sinu võluridega. Mängus on nelja tüüpi lahinguid:

  1. klassikaline areen (jäädvustate kudemispunkte, jätate vastase punktidest ära ja võita ning ärge unustage vaenlast tappa);
  2. kogudes hinged (hävitades kaardil NPC mobiilid, kogudes oma hinged, nõrgendades seeläbi vaenlase peakuju kaitset, pärast 200 meeskonna kogumist oma meeskonda, sõidate vaenlase kuju ja kiiresti lammutate selle - sa võitsid selle kiiresti);
  3. dale (üks-ühele võitlus teise võluriga - käsitsi osavuse kontrollimine ja teadmised elementide kombinatsioonidest - tugevaimad võidud);
  4. treeningut (sa hooned oma maagilisi oskusi väikel kaardil).

Combat protsess

Ty - võlur, kes kontrollib elemente:

  • vett
  • eluiga
  • shield
  • külm
  • tõmblukk
  • surma
  • land
  • ound

. Need on teie põhioskused, mida saate kombineerida oma maagia rünnamiseks, kaitsmiseks ja parandamiseks. Kõik see juhtub siis, kui vajutate igale elemendile määratud klahve. Niisiis, kilp + maa + maa annab sulle füüsilistest kahjustustest kivist armor ja näiteks tulekahju + maa + maa - tulekahju palli suure kahjustusega. Kilp + surm - paneb neli pommi, mis paari sekundi jooksul plahvatavad ja tekitavad raadiuses kahju.

Arvestage, et mängu ajal mõjutavad teie oskused nii ründamist kui tervendamist nii teie liitlasi kui ka teie vaenlasi - olge ettevaatlikud!

Pange tähele, et igal mustkunstnikul on oma arendusharu (pärast iga lahingut te teenite punkte ja kulutate neid oma iseloomu oskustele), annab iga haru boonuseid teatud elemendile ja nõrgendab teist. Kasutage neid teadmisi lahinguväljal ja teil on raskem võita.

Ultimate Skills

iga Magicka Magicka: Wizard Warsil on neli ülimat oskust, mis pärast kasutamist taastuvad. Kaks oskust, mis annavad jõudu ja kaks oskust, mis põhjustavad suurt kahju (piirkonnas või ühes sihtmärgis). Viimasel juhul saab kahju iseendale rakendada.

Fitting magik

Igal maagil on riideid teenindavad pesad, millest igaüks annab boonuseid kas ise võlurile või teatud elementidele. Õige kombinatsioon võimaldab teil omada ühte või teist elementi 100 protsenti. Kuid ärge unustage, ühe elemendi parandamine, teist nõrgendate. Maagiline relv - tegeleb füüsiliste kahjustustega ja on ka füüsilise võitluse tehnikaga (hoides paremat nuppu). Igal relval on see tehnika.

A paar sõna viimati

Pärast mängimist paar tundi Magicka's: Wizard Wars, sa mõistad, et mänguasi on sõltuvust tekitav. Dünaamilised lahingud annavad sellele võlu (üks võitlus kestab mitte rohkem kui 20 minutit). Alandlik maagia komplekt on samal ajal väga mitmekesine ja igas lahingus õpid midagi uut. Kui olete dünaamiliste lahingute fänn, siis see mäng tundub teiste moba mängude seas värske õhu hinge!