Vangla, ükskõik kui mugav see ka pole, jääb ikkagi vanglaks ja iga vabalt mõtlev inimene soovib sellest võimalikult kiiresti lahkuda. Mängu kangelane Jail Break viib karistusasutuste eeskujulikus asutuses. Siin on vangid kahekaupa kambrites, tingimused on üsna rahuldavad, seal on staadion, kino, suur söögituba. Turvalisust pole palju, sest kõike juhib põhipuldilt elektroonika. Kuid meie vang soovib põgeneda, ta pole süüdi ega kavatse vanglas istumisega aega raisata. Aidake tal enda vabastamist korraldada. Ta ei saa üksi hakkama, ta peab koostama plaani, pidama teiste vangidega läbirääkimisi, kuid ei tohi oma plaane valvuritele paljastada. Kangelane võib hoones vabalt ringi liikuda, palju ruume pole talle veel saadaval, kuid see on ajutine, kuni ta pääseb juurde võtmetele. Põgenemisel võivad abi olla ka turvatöötajad.