Olete ummikus majas, mis tundub üsna tavaline. Tubades on mööbel, seinad on maalidega riputatud, lamp põleb, aga laual on küünal ja vastasseinal on ring, millel on mõned sümbolid. See viib häirivate mõteteni, tõenäoliselt elab siin maagiaga seotud inimene, kes pole kaugeltki valge, kuid kõige tumedam. Kui ta teid kinni püüab, pole keegi õnnelik, mustkunstnikele ei meeldi see, kui keegi külastab nende kodu ilma kutseta. Kuid maagia tõi teid ka siia ja tundub, et te pole selles süüdi. Nad tungisid ilma küsimata, kuid kuidas seda seletada. Kuna teil pole loitsude kirjutamiseks annet, peate kasutama normaalset inimloogikat. Vaadake ringi, leidke kummalisusi, vastuolusid, võtmed on kuhugi peidetud. Tubadest liikumiseks kasutage ringi, mille sees on väike ring. Esialgu pole see eriti mugav, kuid varsti harjute ja manipuleerite osavalt virtuaalse juhtkangiga põgenemismängu maagilises majas.