Järjehoidjad

Sügavaim mõõk

Mäng Deepest Sword

Sügavaim mõõk

Deepest Sword

Sügavas maa-aluses koopas on ärganud kuri draakon. Ta magas tuhat aastat ja kõik lootsid, et see nii jätkub, kuid see ei olnud nii. Tohutu koletis avas silmad ja hakkas segama. Sellest alates värises maa ja otsustati saata kõige julgem rüütel tegelema kaabakaga kõige sügavamas mõõgas. Kuid kõigepealt peab kangelane külastama võlurit, võib-olla annab ta nõu, kuidas draakonit võita. Mustkunstnik tõesti andis nõu, kuid kangelane ei meeldinud talle liiga, kuid pole kuhugi minna. Selgub, et rüütel peab mitu korda surema ja selle aja jooksul hakkab tema mõõga pikkus suurenema ja kui see saavutab soovitud suuruse, saab kangelane tappa kõige sügavama mõõga draakoni.

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more