Mängus Amgel Easy Room Escape 42 peab kangelane laborist põgenema. Asi on selles, et ta ärkas täpselt seal, kuid ei mäleta, kuidas ta sinna sattus. Ta jäi oma korteris magama, mis tähendab, et sellised liigutused ei tõota midagi head. Seal kohatud asutuse töötajad teda aga kuidagi ei sega, vaid lihtsalt jälgivad, aga uks on lukus. Aidake mehel leida viis selle avamiseks. Selleks peate hoolikalt läbi otsima iga nurga, kuid see pole nii lihtne. Nagu selgus, olid kõikidel kappidel lukud ja mitte lihtsad, vaid mitmesugused pusled. Need on erineva raskusastmega ja osa saad lahendada ilma lisavihjeteta, näiteks sarnaselt Sudokule ainult mitte numbrite, vaid piltidega. Muudel juhtudel peate otsima lisateavet ja vihje võib olla kõikjal. Oletame, et taastatud pulga peal on teatud pilt ja peate ära arvama, milline osa sellest teile tulevikus kasulik on. Proovige rääkida uksel seisva valges kitlis mehega ja siis saate mõne leitud eseme võtme vastu vahetada. Lihtsalt ärge kiirustage rõõmustama, sest ees on rohkem kui üks uks ja peate need mängus Amgel Easy Room Escape 42 avama.