Järjehoidjad

Maagia järjekord

Alternatiivsed nimed: Maagia järjekord

Magic-järjekorras parimaid tavasid

Kui massiivsete lahingute fännid, fantastilised eriefektid ja dünaamilised toimingud, on 2010. Tegemist on klassikalise tootega, millel on mitme mängijaga gameplay mängude žanril ja Nujakka ja vaheldusrikas, eri tüüpi relvade ja maagia kasutamisel.

arendajad on andnud talle kõige soodsamad omadused, muutes selle heledaks ja põnevaks, ilma et see raskendaks mängijate kontrolli põhimõtet. Need, kellel on sellistes lõbustustes kogemusi, on siin ka kergesti mugavad, sest maagia järjekorda mängimiseks tuleb manipuleerida:

  • Neli klahvi: WASD kangelase
  • teisaldamiseks
  • Hiir, et blokeerida ja lüüa
  • Hiirerattad muudavad maagiat ja füüsilisi rünnakuid

Võib territooriumi ja tutvuda selle elanikega

Kui olete Magic registreerimise korralduse lõpetanud, leiad end Astarma suurepärastes, salapärastes maades. Juba pikka aega on olnud erimeelsusi valitsevate võimsa klannide vahel: asutamise maja ja Migurathi maja. Igaüks kinnitab oma jagamatut õigust absoluutsele võimule ja neid saab tunnustada nende traditsioonilisest riietusest: Sihtasutuse esindajad on riietatud sinistesse rõivastesse ja Migurata punastesse.

Astarma

elanikku asutas kolm klassi:

  • Paladiinid
  • Piirajad
  • nooled

Paladins on kõige julgemad ja osavamad sõdalased, kes kohtuvad üksi vaenlase vastu ja võitlevad kontaktis - võitluses võitlusega ning sünteesi elemendid aitavad neid.

Tameerid eelistavad tulekahju abil keskmisi vahemaid. Nad suudavad vaenlase manöövreid eelnevalt lahti harutada, tegutseda liitlaste liikumiste valguses ja rakendada unikaalset taktikat sündmuste kõrgusel.

Laskjad on ainult kõige täpsemad ja valvsamad sõdalased. Nad liiguvad oma vaenlaste relvadest ebaühtlaselt, seega on oluliste omaduste hulgas haavatavus. Maagia abil nõuavad nad õhu abielementi.

Liitudes liitudega sarnaste mõtlemisega teiste mängijatega, saad mõned nende oskused, samuti suurendab võitmise võimalusi.

Me võitleme lahingutega kuulsust ja kogemusi

Oma trikke ja võimet teha otsuseid kiiresti, relvade valdamine ja võime seda kiiresti teistega asendada sõltub sündmuste käigust. Sa võid hävitada kogetud koletised ja koletised. Kuigi mõned kangelased ründavad neid otsaesises, teised ümbritsevad ümbersõitu tagant. Kõik juhtub nii lummav, et see annab esteetilise naudingu iga hetke mõtisklemisest.

Enne kui te vallandate massiivseid lahinguid ja olete nende keskel. Pildista ja hävita vaenlane, et saada tema kogemus. Metoodiliselt rünnates valitud vaenlast, viige see lõpule hävitamiseks olenemata sellest, milline relv sul on - loitsude või mõõga jõud.

V iPlayer Magic'i tellimus, saate valida lahingurežiimi: PvE või PvP. Võitled rahvahulgaga koletiste vastu, te tegutsete targalt, sest iga kohtumine on pluss teie kogemustele, teadmistele, võimetele ja oskustele. Ja surnud koletis annab teile väga väärtuslikke, kasulikke esemeid, mida saab jätta isiklikuks kasutamiseks või pakkuda kohalikule kaupmehele.

Tõstmise alustamine, võite minna Arena'ile, et mõõta tugevusi ja relvi teiste mängijatega. Ainult julged ja tugevad kuningriigi kangelased kogunevad siia, et oma oskusi hoogustada ja näidata. Arenale pääsete esimesel tasemel, kui olete end piisavalt kindel. Sellistes võitlustes saate kasutada maagiat, relva ja isegi võidelda oma rusikaga.

See on suurepärane võimalus teenida raha, kuulsust ja mainet. Kuigi viimased ei ole nii tähtsad, kuid kenasti uhkust uhkustavad. Tõsi, nad ilmuvad teile ainult tänu võidule, mida tuleb veel võita.

 

Maagia järjekord