Järjehoidjad

RAID: varjulegendid arvutis

Alternatiivsed nimed: Mäng Raid, Raidi varjulegendid

RAID: Shadow Legends - MMORPG Dungeons Dragons stiilis koos 500+ ainulaadse kangelasega

Alustades RAID-i mängimist: Shadow Legends arvutis, sukeldute ühe meeskonna ajalukku. Neli kartmatut kangelast võitlevad ühega draakoni hävitamiseks ja selle rikkuse äravõtmiseks. Kangelased Galek, Ethel, Kael ja Eilen. Neil kõigil on erinevad võimed - mustkunstnik, sõdalane, laskur ja odaviskaja, kuid nad täiendavad üksteist suurepäraselt ja toetavad. Tõsi, lõplik ülemus on liiga tugev. Ükskõik, kuidas nad proovisid, võtab draakon õhku ja laseb kurgust leegi ... Keegi ei jäänud ellu.

Sellega taust lõpeb ja enne kui ilmub vahekohtunik, mängumaailma pidaja. Ta pöördub teie poole: „Teleriuse kuningriik hukkub sõdadest ja riitadest. Cyroth ebapühad toetajad levitavad pimedust idast teistele territooriumidele. Teleriuse pidajana tegin kõik endast oleneva, kuid minu jõud sai otsa. Nüüd jätkate minu tööd. Taastan ühe surnud kangelase. Mul pole rohkemaks jõudu. Nüüdsest on ta 10 0007, kes kuuletub teile 10 0008. Valige, keda soovite taastada. "

Nüüd sellest etapist algab teie mäng. Enne kui valite ühe neljast:

  • Eilen - kõrge päkapikk, ambur, oskused: hästi sihitud lask (rünnak vaenlase vastu. Kui rünnak oli kriitiline, lööb see ikkagi), taevanool (ründab ühte sihtmärki, siis kõiki vaenlasi. Kui sihtmärk sureb, saab ta kriitilise võimaluse boonuse 30 protsenti 3 pöörde eest), Surmaorgu (ründab kõiki vaenlasi 2 p.).) ja liitlastele boonust pakkuv aura.
  • Kael - tume päkapik, mage, oskused: pimeduse löök (rünnak vaenlase vastu. 80-protsendilise tõenäosusega tekitab 2 pöörde jaoks mürki 2,5 protsenti), happevihmad (rünnak kõigi vaenlaste vastu). Iga tapetud vaenlase kohta täidab selle 25% pöördeskaala), lagunemine (ründab juhuslikke sihtmärke 4 p. 40-protsendilise tõenäosusega paneb mürki 5 protsenti kahe pöörde jaoks) ja aura, mis annab liitlastele boonuse.
  • Pebble - ork, sõdalane, oskused: läbi lõigata (ründab vaenlast 2 p.), tõusnud põrgust (rünnak kõigi vaenlaste vastu. Määrab 30% kiirusboonuse kahel pöördel), neetud kirves (ründab juhuslikke sihtmärke 4 korda). 30-protsendilise tõenäosusega rakendab kaitsesanktsiooni 30% kahe pöörde eest. Kui sihtmärgil on rohkem kui kaks trahvi, siis 30-protsendilise tõenäosusega rakendatakse kaitsetrahviks 60 protsenti kahe käigu eest) ja aura annab liitlastele boonuse.
  • Ethel - püha käsk, odaviskaja, oskused: löök kohapeal (ründab vaenlast kolm korda. Viimasel tabamusel tõenäosusega 75 pr. paneb kahe pöörde jaoks nõrgaks 25 protsenti), jumalaterad (rünnak kõigi vaenlaste vastu, kriitiline löögivõimalus +15 protsenti), ülevaade (kehtestab 25-protsendilise rünnakuboonuse kahel pöördel). Kui tervis langeb alla 50 protsendi, rakendatakse kahe pöörde eest kaitseboonust 30 protsenti. Siis ta kõnnib) ja aura, mis annab liitlastele boonuse.

Vahekohtunik jätkab oma lugu ja viib teid kursis. Siin on teie bastion. Siin saate kokku kutsuda ja täiendada kangelasi, kes võitlevad pimeduse väega eest. Olete juba esimese kangelase valinud, kuid missioonide lõpetamiseks on vaja veel nelja kangelase tugevusi. Kasutage salapäraseid haisid, et kutsuda kangelasi portaali. Niipea, kui helistate esimesele kangelasele, saadab vahekohtunik teile seiklusele, nimelt tilgutamise hukkamisele, rääkides samal ajal Teleriya maailma ajalugu. Kampaania esimeses harus peate lüüa bannerite kuninga, leidma ta ja välja selgitama tõe: kas suur kuningas Taiba on läinud üle pimeduse.

Kasutatud kampaania etappides saate teada maailma ajalugu ja puhastada seda räpast. See pole nii lihtne, nagu võib tunduda pärast teie esimest võitu. Edasised vaenlased on ainult tugevamad ja pimedus on ainult mõttekam. Nii et ole valmis kutsuma kokku uusi tugevaid kangelasi ja kasutama neid lahingus. Kõne jaoks kasutame kilde:

  • on mustandi müstilised killud kõige lihtsamad, neist võite nimetada peamiselt rohelisi kangelasi, aeg-ajalt siniseid;
  • iidset kokkukutsumise kildu - iidsetest kildudest, kus on suur võimalus, võite kutsuda üles siniseid kangelasi, on ka väga väike võimalus kutsuda kokku lillasid ja oranže kangelasi;
  • kohtukutse tumedad kildad - suurendas lilla ja oranži kangelaste kutsumise võimalust, aga ka pimeduse kangelaste saamise tõenäosust;
  • kutsumise püha kildu - võib kutsuda suure lilla ja oranži tõenäosusega. Parimad kildad, et kutsuda kokku 10 0007 parimat 10 0008 kangelast.

Üldine tegevus RAID-is: Varjulegendid arvutis - "Jää koju ja hoolitse enda eest"

Minge mängu ja saage kolm tumedat hai, kaks kotti Arena Tokensi, 1 sööt viiendat auastet, 2 söödet neljandat auastet, kolm sööta kolmandat auastet, kogemus revaktsineerija pluss sada protsenti kolme päeva jooksul ja 500 energiat koletiste vastu võitlemiseks.

 

RAID: varjulegendid arvutis