Järjehoidjad

Põgenemine lihtsast toast 47

Mäng Amgel Easy Room Escape 47

Põgenemine lihtsast toast 47

Amgel Easy Room Escape 47

Igaühega meist võib juhtuda kummalisi sündmusi, isegi kui elate igavat elu, mis on täpselt see, mis meie kangelasel oli. Ta töötas väikeses kontoritöös, veetis õhtuid kodus, kohtus väheste inimestega ja tema ainus huvi oli kirjutada teiste inimeste seiklustest. Mängus Amgel Easy Room Escape 47 sai temast ootamatult sellise loo kangelane, kui ärkas võõras kohas. Ta mäletab täpselt, et jäi oma korteris magama ega saa aru, kuidas ta siia sattus, kuid teab kindlalt, et tal on vaja välja saada. Seda pole lihtne teha, kuna uksed on lukus ja nüüd peate kõik hoolikalt läbi otsima, et leida võimalus nende avamiseks. Aidake tal seda teha, sest ülesanne ei saa olema lihtne. Igal mööbliesemel on lukk, mida saab avada kas koodi valides või teatud sorti pusle lahendades. Kõik osad on ühel või teisel viisil üksteisega ühendatud. Näiteks saate koodi, kui täidate pusle, ja kui leiate teleri puldi, näete teist kasti katvate figuuride asukohta. Samuti saab osa kogutud esemeid võtme vastu vahetada selle koha vaikivatelt omanikelt, kes ei seleta, vaid aitavad mängus Amgel Easy Room Escape 47.

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more