Järjehoidjad

Vikings: War of Clans

Mäng Vikings: War of Clans

Vikings: War of Clans

Vikings: War of Clans

Skandinaavia põhjaosades elavad kuumad juuksed ja rikkalikud habemed - viikingid. Mängu kangelane Vikings: War of Clans - Jarl, ja see ei ole tavaline sõdalane, vaid kõrgeim valitseja, juht, silmapaistev mees. Tavaliselt olid etiketid kuninga esindajad ja tegid tema nimel valitsust kohapeal. Teil on reaalne võimalus näidata ühe inimese sõduri, ehitaja strateegi ja diplomaadi oskusi ja oskusi. Tundub peaaegu võimatu, kuid mitte siin. Alusta väikest - arendada oma maad. Kõrge kõrv peab hoolitsema oma subjektide eest. Linn vajab targa valitseja kindlat kätt. Vaja on ressursse: puit, hõbe, raud, kivi ja kuld. Oma toodangu suurendamiseks ehitage sobivad ehitised. Iga hoone lähedal on töötaja ja teatud tegevused. Nende abil saate kohe aru, mida selles kohas toodetakse. Ajal, kes tahab minevikku minna, ei tohiks olla ainult tugev, vaid ka teistsugused teadmised. Tark Oracle pakkus erinevaid teadmisi. Kui te neid uurite, tugevdab linn oluliselt oma positsiooni ja armee muutub tugevamaks. Kui teie plaanid on ambitsioonikad, siis te ei tee neid üksi, nii et mäng julgustab klannide loomist. Samas klannis võib olla kuni sadu mängijaid või isegi rohkem, kui parandate Citadelit. Klanil on oma moto, embleem ja teatud hierarhiline struktuur kasvavas järjekorras: era-, sõdalane, üldine, vanem, juht. Koos oma liitlastega saate edukalt rünnata ühist vaenlast ja võita teda. Kasulik on ressursside vahetus, keegi on rohkem metallist ja teil on palju puitu. Liigne saab jagada. Ilma sõjadeta ei saa, kuid oodatakse kahte liiki: kuningriikide lahing ja klannide lahing. Võit, saate auhinna „Jumalate kuld” - see on koht, kus on ressursse, kus saab kulda kümme korda tõhusamalt välja võtta kui tavalisel kaevandusel. Kuningriigi keskel on võimu koht, seda saavad klannide liikmed vallutada. Juht, kes vaevles seda asukohta haarama, muutub kuningaks ja see annab talle rohkem võimu teiste kuningriigi mängijate suhtes. Ta võib neile määrata pealkirjad, mis tahes kuueteistkümnest. Ja see mõjutab paratamatult mängu-mängu protsesse. Avasta viikingite maailm ja saage valitsejaks, kes läheb ajalukku, isegi mängus.